Jste zahrnuti do programu TicProtect a máte 100% zabezpečení, abyste své peníze získali zpět. Dbáme na to, aby prodejci splnili to, co slíbili, a 100% vrácení peněz (150% za vyhrazené akce *) získáte, když:
Ticombo vás chrání před pozdními dodávkami, proto se vždy ujistěte když Zrovna obdržíte vstupenky
Pokud jste neobdrželi vstupenky včas**, upozorněte Ticombo do 5 dní po posledním datu doručení, které už uplynulo, a nejméně 2 dny před událostí, abyste mohli obdržet zpět celou částku (včetně jakýchkoli poplatků a plateb za doručení/správu). Aby se na vás vztahovala ochrana TicProtect, musíte se aktivně snažit obdržet vstupenky a nezdržovat jejich přijetí. Musíte zveřejnit nárok na platformě Ticombo ve výše uvedené době, aby vás chránila záruka TicProtect. U pozdních objednávek musí být nárok zveřejněn co nejdříve před událostí.
* pouze pro vyhrazené akce, které jsou uvedeny a konkrétně označeny na stránce se seznamem událostí se 150% zárrukou a maximálně 1 000 EUR k zaplacené ceně. Ticombo se může také rozhodnout získat vstupenky od jiného prodejce a musí se mu dostat přiměřeného času, aby to zařídil, pokud se tak rozhodne.
** o uvedenou dodací lhůtu, pokud nebylo s prodávajícím dohodnuto jinak.
Ticombo vás chrání před špatnými vstupenkami, proto se vždy ujistěte co vstupenky, které obdržíte.
Pokud jste obdrželi jiné vstupenky, než které jste si objednali, máte nárok na vrácení celé částky (včetně jakýchkoli poplatků a plateb za doručení/správu). Aby se tak stalo, upozorněte Ticombo do 3 dnů po posledním datu doručení, nicméně vždy 2 dny před událostí (kromě těch zakoupených s vyzvednutím). Tímto způsobem bude mít prodejce šanci je nakonec přeprodat někomu jinému. Pro vyřízení vaší žádosti může Ticombo požadovat, abyste vrátili obdržené vstupenky, a proto je uložte na bezpečné místo. Musíte zveřejnit nárok na platformě Ticombo ve výše uvedené době, aby vás chránila záruka TicProtect. U pozdních objednávek musí být nárok zveřejněn co nejdříve před událostí.
Ticombo vás chrání před neplatnými vstupenkami, proto se vždy ujistěte, že vstupenky práce.
Všichni individuální prodejci musí potvrdit, že vstupenky prodávané na Ticombo jsou platné a zajišťují vstup na událost. Snižujeme toto riziko na minimum. Kontrolujeme informace o prodejcích a u vybraných událostí vyměňujeme vstupenky přímo s organizátory. V nepravděpodobném případě, kdy se vstupenka ukáže být neplatnou nebo je zamítnut vstup, získáte své peníze zpět a my případ prošetříme s prodejcem. Pokud k tomu dojde, upozorněte Ticombo do 5 dní (120 hodin) po události (času začátku události), abyste získali zpět celou částku (včetně jakýchkoli poplatků a plateb za doručení/správu). Aby Ticombo mohlo pokrýt tento požadavek, může požadovat informace od vás nebo od místa konání. Musíte zveřejnit nárok na platformě Ticombo ve výše uvedené době, aby vás chránila záruka TicProtect. Pokud pohledávku nezaúčtujete ve stanovené lhůtě, budou obdržené prostředky k dispozici prodávajícímu.
Po vyřízení reklamace obdržíte plnou náhradu a prodejce bude z platformy vykázán a stíhán za podvod.
Pokud je událost zrušena a není znovu naplánována, obdržíte plnou náhradu (včetně všech poplatků a poplatků za dopravu / manipulaci).
Pokud je událost odložena a přeplánována, můžete použít vstupenky v náhradním termínu nebo, pokud to čas dovolí, je uvést na prodej na Ticombo. Neposkytujeme vrácení peněz za odložené nebo přeplánované události, dílčí představení nebo místo konání, datum, sestava nebo změny času.
V případě potřeby můžete být vyzváni k vrácení vstupenky společnosti Ticombo nebo prodejci. Pokud je událost zrušena, uložte si ji bezpečně.
Abyste byli způsobilí, musíte dodržovat smlouvu s uživatelem, platformou a vstupenkami společnosti Ticombo a pečlivě dodržovat pokyny a e-maily, které vám zasíláme ohledně vaší objednávky, včetně jakýchkoli časových os nebo postupů pro informování společnosti Ticombo o problémech.
Program TicProtect se nevztahuje na případy výčitek kupujícího ani z jiných důvodů než z důvodů uvedených výše.
Pokud máte s objednávkou problém, otevřete prosím reklamaci v požadované lhůtě v sekci „Moje nákupy“ v uživatelské oblasti nebo kontaktujte společnost Ticombo s poskytnutím čísla objednávky.(cs.support@ticombo.com) s uvedením čísla objednávky.
Peníze zadržujeme prodávajícímu, dokud si nebudeme jisti, že vstupenky dorazily včas. Proto musí být reklamace otevřeny včas:
1.
Nezískali jste vstupenky včas
Otevřete reklamaci do 5 dnů po uplynutí posledního data dodání.
2.
Vstupenky neodpovídaly objednávce.
Otevřete reklamaci do 3 dnů od posledního data dodání, vždy však 2 dny před akcí (s výjimkou těch, které byly zakoupeny s možností vyzvednutí a u pozdních objednávek)
3.
Vstupenky byly neplatné a neoprávňovaly vás k účasti na akci.
Otevřete reklamaci do 5 (120 hodin) dnů od času zahájení události.
4.
Událost byla zrušena.
Otevřete reklamaci do 5 dnů nebo nejpozději do 5 dnů (120 hodin) po události, pokud neobdržíte informace od společnosti Ticombo o vrácení peněz.
Shrnutí programu TicProtect pro prodejce:
Nastavíte ceny vstupenek. Před prodejem vstupenek můžete upravit cenu vstupenky tak často, jak chcete. Pokud nemůžete upravit cenu v seznamu vstupenek před prodejem vstupenek, kontaktujte zákaznický servis a požádejte o pomoc (cs.support@ticombo.com).
Pokud své vstupenky prodáte a dodáte je v souladu s dohodou Ticombo User and Platform Agreement and Policy, budou peníze k dispozici do 5 dnů po datu události.
Dostupný zůstatek lze kdykoli vybrat na váš registrovaný účet prostřednictvím naší platformy. Pokud prodáváte vstupenky v několika měnách, měli byste v těchto měnách přidat odpovídající účty, abyste se vyhnuli nákladům na směnu.
Výplaty vyžadují úspěšné dokončení procesu KYC (know-your-customer / znát svého zákazníka), pro který musíte poskytnout osobní údaje. Tento proces může trvat až 7 dní. Doporučujeme proto vyplnit profil prodejce a přidat způsob výplaty již před prodejem vstupenek.
V případě jakýchkoli dotazů můžete kdykoli během tohoto procesu kontaktovat zákaznický servis.